25-vuotisjuhlat 10.9.2020

Naantalin Seniorit ry juhlisti 25-vuotista taivaltaan torstaina 10.9.2020 ravintola Merisalissa pidetyssä tilaisuudessa.

Yhdistyksen puheenjohtaja Kristiina Kallioniemi lausui tervetuliaissanat.

Hallituksen jäsen Arja Talonen kertoi tarinoita Seniorien toiminnasta menneiltä vuosilta. Arjan tarinat voit lukea täältä.

Ansioituneille senioreille jaettiin heille myönnettyjä Senioriliiton ansiomerkkejä. Hopeisen merkin saivat Pirkko Hallanoro, Ritva Hopia ja Janette Räikkönen sekä Anneli Lehtonen, joka ei päässyt paikalle merkkiä vastaanottamaan.

Maittavan buffet-ruokailun jälkeen Naantalin Teatterin näyttelijät Teija Söderholm ja Maj-Britt Lahdenperä esittivät mukailtuja otteita Heli Laaksosen kirjoittamasta näytelmästä: Sylvia, Tuija ja pihapuhe.

Tilaisuudessa soitetusta erittäin miellyttävästä seniorihenkisestä musiikista vastasi Kaivokatu Orkesteri, jossa soittivat Matti ja Kristian Lakari, Timo Havia ja Reijo Ahola.