Golfkerho

Yhteyshenkilönä toimii Mauri Attola,
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠mauri.attola@gmail.com, 044 563 4109.

Hyvät
GOLFISTA KIINNOSTUNEET NAANTALIN SENIORIT!

1.NAANTALIN SENIORIEN OMA GOLFPORUKKA

Golfkausi on alkamassa ja pääsemme pian taas mukavan harrastuksemme pariin. Naantalin Seniorien golfaavilla jäsenillä on monia eri kotikenttiä. Vaihtelun vuoksi olisi mukava pelata muuallakin kuin vain omalla kentällä.

Siinä tarkoituksessa kokoan nyt tietoja ja pyrin järjestämään kenttävierailun jokaisen jäsenemme kotikentälle. Jotta tämä onnistuisi hyvin, toivon joka kentältä yhteyshenkilöä.

Lähetä siis minulle sähköpostitse nämä tiedot:
-       nimi
-       kotikenttä
-       tasoitus
-       mahd. golf-alennuskortit
-       puh.
-       sähköposti

Kerro sähköpostissa myös, voisitko olla kenttäsi yhteyshenkilö.

Käytössämme on jo Naantalin Golf Seniorit -niminen WhatsApp-ryhmä.

Sitten vain ilmoittautumiset minulle, niin pyrin hoitamaan varaukset: mauri.attola@gmail.com, p. 044 5634109.  Ilmoittautuessasi voit toivoa pelikaverin. Ehkä järjestäisimme oman pienen kilpailun: kenestä Naantalin Seniorien golfmestari? Näillä eväillä ja iloisella mielellä parantamaan tasoitusta!

2. ALOITTELIJOILLE TUTUSTUMINEN GOLFIIN

Aloitteleville tai ei vielä aloittaneille golffareille järjestetään myös tutustumistuokio + ruokailu sen päälle Kultaranta Golfissa ke 15.5. klo 11. Aluksi voit kokeilla golf-lyöntejä, tai voit osallistua mölkkykisaan, tai voit vain tehdä pienen kävelylenkin. Näiden päälle ruokailemme yhdessä Kultarannan buffet-pöydästä klo 13.
lmoittaudu tähän tapahtumaan nettisivuillamme täällä viimeistään keskiviikkona 8.5. ja maksa samaan päivään mennessä yhdistyksen tilille 15,- e, minkä ruoka maksaa.
Kimppakyyti Kultarantaan järjestyy tarvittaessa, ilmoita kyydin tarpeestasi ilmoittautuessasi.

3. PATINA GOLFKILPAILU

Myös Senioriliiton vuotuinen valtakunnallinen PATINA GOLF -kilpailu on tulossa. Tänä vuonna sen järjestää 40-v-juhlavuottaan viettävä Rauman Golf to 6.6.24 Raumalla.

Tarjolla on henkilökohtaisia ja joukkuekilpailuja, joissa kolmen hengen joukkueet voivat olla nais-, mies- tai sekajoukkueita. Löytyisikö Naantalista voittajajoukkue??

Jokainen kilpailija ilmoittautuu ja maksaa itse suoraan Rauma Golfiin: caddiamaster@raumagolf.fi. Joukkueisiin haluavat ilmoittautuvat yhteyshenkilö Mauri Attolalle 15.5. mennessä ja kertovat, haluavatko tietyn henkilön kanssa samaan joukkueeseen: mauri.attola@gmail.com puh. 044 5634109.

Kilpailun tarkat tiedot löytyvät viimeisimmästä Patina-lehdestä sekä Kansallisen senioriliiton nettisivulta kohdasta Jäsenille/ toimintaa jäsenille.

Parhain terveisin

Mauri Attola

Valtakunnalliset Patina-golfmestaruuskilpailut 2021

pelattiin  kesäkuussa Naantalin Aurinko Golfin kentällä Naantalin Seniorien golfkerhon järjestämänä.

Alla lyhyt selostus tapahtumasta ja kisojen tulokset sekä pari valokuvaa..
Laajempi artikkeli kisoista on tulossa syksyn Patinaan.

Naantalin Seniorien Kari Seppänen oli tyytyväinen pelin kulkuun.
Satu Tamminen (oik.) palkintoja jakamassa.