Aikaisemmat muut jutut.

Kuvasarjoja Senioreiden aikaisempina vuosina tekemiltä matkoilta löytyy täältä.

Kuvia oopperamatkalta Hämeenkyröön heinäkuussa 2023.

Kuvia maaliskuun 2023 kulttuurimatkalta Paraisille.

ONKO KORONA JÄYKISTÄNYT KROPPASI

Seniorien joogaohjaajan Janette Räikkösen tuolijoogalla saat vetreytettyä lihaksesi auki. Helppo jumppa sopii ihan kaikille, niillekin, jotka eivät ole koskaan jumpanneet. Kokeile vaikka!

Opastus tuolijoogaan löytyy täältä.

HUHTIKUUN SENIORITREFFIT KORVAA

alla olevasta linkistä löytyvä haastattelu.

Kirjakauppias Katri Tuominen siirsi Pienen Kirjapuotinsa Turusta Naantaliin. Miten kirjakauppias pärjää pienessä Naantalissa? Miten Katrista tuli kirjakauppias?

Katso huhtikuun Senioritreffit korvaava videohaastattelu tästä.

MAALISKUUN SENIORITREFFIT KORVAA

alla olevasta linkistä löytyvä haastattelu.

Mikä on naisiaan biologi Maria Saarinen, jonka työnimike on kalatalousaktivaattori? Miten hänestä on sellainen tullut, ja miten hän taistelee Saaristomeren kalastajien ja suomalaisen kalan puolesta? Katso maaliskuun Senioritreffit korvaava videohaastattelu tästä.

HELMIKUUN SENIORITREFFIT KORVAA

virtuaalinen kahvitilaisuus, joka löytyy täältä.

MUSIIKKIVIIHDETTÄ SENIOREILLE KEVÄÄN LOHDUKSI

Näinä ankeina aikoina Seniorien hallitus haluaa tuottaa edes hieman lohtua jäsenistölleen. Siinä tarkoituksessa julkaisemme muutaman linkin ihan teitä varten räätälöityihin youtube-soittolistoihin. Toivottavasti niistä löytyy jotain teille mieluista musiikkia ja saatte ainakin hetkeksi ajatuksenne irti tästä koronakeväästä.

Soittolistoja on yhteensä neljä ja ne on nyt kaikki julkasitu.