Musiikkiklubi

Musiikkiklubi kokoontuu Seurakuntakeskuksen ryhmähuone nelosessa kunkin kuukauden ensimmäisenä perjantaina klo 11-13.

Kevään 2024 Musiikkiklubin tapaamiset.

tammikuussa perjantaina 5.1.
helmikuussa perjantaina 2.2.
maaliskuussa perjantaina 1.3.
huhtikuussa perjantaina 5.4.
toukokuussa perjantaina 3.5.

Musiikkiklubin suunnittelusta ja toiminnasta vastaa työryhmä, jonka yhteyshenkilö on Pekka Valpola pekka.valpola@gmail.com tai 044 949 5679.
Työryhmän muut jäsenet ovat Kari Hirvonen, Hannu Mäkilä, Kari Jokinen, Kari Ruisvaara ja Lissu Valpola.

Toukokuun tapaaminen on perjantaina 3.5.2024.

Merttu-Mari Huoponen kertoo silloin suhteestaan musiikkiin ennen ja nyt. Kuuntelemme myös hänen mielimusiikkiaan ja saatamme toki kuulla hänen myös laulavan miehensä kitarasäestyksellä.

TARJOUKSIA MUSIIKKIJUHLILLE 2024

HUOM: Varauksen voi tehdä ainoastaan nettilomakkeella täällä.
Lomakkeella voi varata enintään kaksi lippua kuhunkin konserttiin/kategoriaan. Valitse alasvetovalikosta haluamasi lippumäärä, joko yksi tai kaksi lippua. Mikäli et tarvitse lippua kyseiseen konserttiin/kategoriaan, jätä näkyviin rivi "valitse".

Mikäli sinulla on kysyttävää tästä tarjouksesta, voit kysyä Pekalta pekka.valpola@gmail.com tai 044 949 5679.
Varaukset tulee tehdä viimeistään maanantaina 29.4.2024.
Liput maksetaan Musiikkijuhlien lähettämällä laskulla.

Sinfonia Lahti: Lemminkäinen Ke 5.6. klo 19 Naantalin kirkko
Liput normaalisti 64€ (A-kategoria) ja 32€ (B-kategoria) Tarjoushinta 55€ (A-kategoria) ja 27€ (B-kategoria)

• Tarinoita maailmalta To 6.6. klo 19 Naantalin kirkko
Liput normaalisti 49€ (A-kategoria) ja 25€ (B-kategoria) Tarjoushinta 40€ (A-kategoria) ja 20€ (B-kategoria)

• Johanna Försti: Iltaklubi Motownin tyyliin Pe 14.6. kl0 21 Kaivohuone
Liput normaalisti 42€ Tarjoushinta 38€

• Oopperaa linnan puistossa La 15.6. klo 16 Louhisaari Askainen
Liput normaalisti 54€ tai kuljetuksella Naantalista 66€ Tarjoushinta 48€ / 60€. Liput sisältävät myös pääsyn museoon.

Joulukuun 2023 musiikkiklubi pidettiin perjantaina 1.12. klo 11 Naantalin kirkossa.

Kuuntelimme kanttori Miika Hartikaisen urkukonsertin sekä juttuja urkujen ihmeellisestä maailmasta. Saimme myös tutustua urkuihin sisältäpäin.

J S Bachin Toccata ja fuuga Miika Hartikaisen esittämänä löytyy täältä.

llmoittautuminen Musiikkiklubiin tapahtuu vain kerran toimintakauden 2023-24 aikana nettilomakkeella, joka löytyy täältä.
HUOM! Vain, mikäli sinulla ei ole nettiyhteyttä, voit ilmoittautua myös tekstarilla Pekalle numeroon 044 949 5679

Kuvia musiikkiklubin huhtikuun tapaamisesta.
Puolalan musiikkilukion nuoret soittavat Mendelssohnin viulukonserton 1.osan.

Kuvia musiikkiklubin joulukuun tapaamisesta.
Kuvatekstin saat näkyviin kuvaa klikkaamalla.

Marraskuun tapaamisessa 4.11. kuultiin Jyrki Rautiaisen musiikkitaustasta ja soitettiin hänen mielimusiikkiaan. Ohjelmassa oli myös yhteislaulua Jyrkin kitaran säestyksellä.