Musiikkiklubi

Musiikkiklubi kokoontuu Seurakuntakeskuksen ryhmähuone nelosessa kunkin kuukauden ensimmäisenä perjantaina klo 11-13.

Syksyn 2024 Musiikkiklubin tapaamiset.

syyskuussa perjantaina 6.9. - Pertti Virtanen kertoo Naantalin musiikkitoiminnasta ja soitattaa mielimusiikkiaan
lokakuussa perjantaina 4.10. - Suvi Innilä kertoo, millaista on johtaa Musiikkijuhlia ja soitattaa myös mielimusiikkiaan
marraskuussa perjantaina 1.11. - Heikki Paloheimo kertoo bänditoiminnastaan ja muutenkin suhteestaan musiikkiin
joulukuussa perjantaina 13.12. - Hannu Mäkilä laulattaa lapsuutemme joululauluja

Musiikkiklubin suunnittelusta ja toiminnasta vastaa työryhmä, jonka yhteyshenkilö on Pekka Valpola pekka.valpola@gmail.com tai 044 949 5679.
Työryhmän muut jäsenet ovat Kari Hirvonen, Hannu Mäkilä, Kari Jokinen, Kari Ruisvaara ja Lissu Valpola.

llmoittautuminen Musiikkiklubiin tapahtuu vain kerran toimintakauden 2024-25 aikana nettilomakkeella, joka löytyy täältä.
HUOM! Vain, mikäli sinulla ei ole nettiyhteyttä, voit ilmoittautua myös tekstarilla Pekalle numeroon 044 949 5679

Joulukuun 2023 musiikkiklubi pidettiin perjantaina 1.12. klo 11 Naantalin kirkossa.

Kuuntelimme kanttori Miika Hartikaisen urkukonsertin sekä juttuja urkujen ihmeellisestä maailmasta. Saimme myös tutustua urkuihin sisältäpäin.

J S Bachin Toccata ja fuuga Miika Hartikaisen esittämänä löytyy täältä.

Kuvia musiikkiklubin huhtikuun tapaamisesta.
Puolalan musiikkilukion nuoret soittavat Mendelssohnin viulukonserton 1.osan.

Kuvia musiikkiklubin joulukuun tapaamisesta.
Kuvatekstin saat näkyviin kuvaa klikkaamalla.

Marraskuun tapaamisessa 4.11. kuultiin Jyrki Rautiaisen musiikkitaustasta ja soitettiin hänen mielimusiikkiaan. Ohjelmassa oli myös yhteislaulua Jyrkin kitaran säestyksellä.